පලවෙනි සටහන

මම කාලයක් තිස්සෙ ඉඳල හින්දි සින්දු පිස්සෙක්. මම කොච්චර හින්දි චිත්‍රපටි බැලුවද කිව්වොත් අන්තිමට මට හොඳට හින්දි කතා කරන්න පුලුවන්. මම දන්නවා මම වගේම තව පිස්සො ඕනතරම් ඉන්නවා කියල. මේ ලඟදි මට හම්බ උනා සිංහලට පරිවර්ථනය කරපු හින්දි සිංදු ගැන හදපු බ්ලොග් එකක්. මෙන්න ලින්ක් එක.

http://slhindihits.blogspot.com

නමුත් ඒකෙ පල වෙන්නෙ සිංහලට පරිවර්ථනය කරපු හින්දි සිංදු විතරක් නිසා මම හිතුවා අනිත් හින්දි සින්දු ගැනත් දාල බ්ලොග් එකක් ලියන්න. මම ඒක දාන්නෙ සිංදුවේ වචන සහ තේරුමත් එක්ක. මම හින්දි විශාරදයෙක් නෙමෙයි. වැරදි තියෙනවනම් සමා වෙන්න. ඒ වගේම මට ඒව පෙන්නල දෙන්න.

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
මම පොඩ්ඩා. නම පොඩ්ඩා උනාට මට වයස 25ක් වෙනවා. මම සමාජ මතවාද වලට එකඟ නොවෙන, විප්ලවකාරී නූතන මතධාරියෙක්. බ්ලොග්කරණයට මම ආගන්තුකයෙක් නෙමෙයි. ඒ උනාට සිංහලෙන් ලියන්නේ පලමු වතාවට.

හින්දි සිංදු © 2008. Blog design by Randomness